Yorum Yazmadan Önce KARTAL YORUM Kurallarını Okumanızı Tavsiye Ederiz.

HASHTAGS

rockcılar ali ece nin süleyman seba şarkısı hakkında ne düşünüyor gönlüne sağlık sevgısını dıle getırmıs
Lütfen bu gönderiyi beğenmek veya yorum yapmak için üye olun ya da giriş yapın.
IL Grande Turco ( mustafa bay )
Yorumu gizle. Yorumu göster
IL Grande Turco ( mustafa bay ) nerde bu parca ali riza kardesim
Serefseba(ali riza)
Cevabı gizle. Cevabı göster
Serefseba(ali riza) abi haber1903 de kılıbı vardı amator olmus ama gonlu yeter
Raistlin(kova7)
Yorumu gizle. Yorumu göster
Raistlin(kova7) Ali Ece iyi bir dinleyici müzik bilgisi,arşivi engin ama iyi Müzisyen olmak için önce olağanüstü bir yetenek gerekli.Bu varsa eğer o bilgi birikim Müzisyeni çok üst seviyeye taşıyor.Ali ece'nin ben bilgisine ve müzik zevkine hayranım ama yaptığı müzikler bana pek hitab etmedi genelde.
Raistlin(kova7)
Cevabı gizle. Cevabı göster
Raistlin(kova7) Umarım burayı falan okumuyordur adam:) şimdi şunu da belirteyim bu ülke'de müzisyenim diye geçinen bir çoğunu cebinden çıkarır:)
IL Grande Turco ( mustafa bay )
Yorumu gizle. Yorumu göster
IL Grande Turco ( mustafa bay ) izledim müzik vs güzel sadece ali ecenin sesi ve dili cok amatör ama icten yapilmis bi parca eline emegine saglik ali ecenin
Dadaskartal
Yorumu gizle. Yorumu göster
Dadaskartal Emeğine saygim var ama olmamis yani hem ses kotu hem beste
Serefseba(ali riza)
Yorumu gizle. Yorumu göster
Serefseba(ali riza) her konuya hakım bır ınsan arastırmacı
Amokachi
Yorumu gizle. Yorumu göster
Amokachi Sadece niyet güzel, şarkıda berbat olmayan bir şey yok.

YAZARLAR

SİYAH BEYAZLI ÇOCUKLAR

Birçok abimizin yetişmiş çocukları, benim gibi orta yaşta olan kardeşlerimizin okula yeni başlamış çocukları var, bazı kardeşlerimizin de kendisi hala çocuk.Ben uslu, saygılı, başarılı...

Sponsorlar

Evet Hayır