mustafavmms Giriş

Şifrenizi mi unuttunuz? (kapat)
KARTAL YORUM SAYFASINA GİREMEYEN ARKADAŞLAR TARAYICI CACHE VE ÖN BELLEKLERİNİ TEMİZLEDİKLERİ TAKDİRDE SİTEYE TEKRAR ULAŞABİLECEKLERDİR:

Şampiyonlar Ligi B Grubu 2.Hafta Maçında Beşiktaş - Dinamo Kiev Maçı Nasıl Biter?

Sonuçları Görüntüle

Yükleniyor ... Yükleniyor ...

Şampiyonlar Ligi B Grubu 2.Hafta
Beşiktaş – Dinamo Kiev
Stat: Vodafone Arena
Yayın: Tivibu
Tarih: 28 Eylül 2016 Çarşamba 21.45

B Grubu

O G B M A Y AV P
1 1 1 0 0 2 1 1 3
2 1 0 1 0 1 1 0 1
3 1 0 1 0 1 1 0 1
4 1 0 0 1 1 2 -1 0
O G B M A Y AV P
1 1 1 0 0 2 1 1 3
2 1 0 1 0 1 1 0 1
3 1 0 1 0 1 1 0 1
4 1 0 0 1 1 2 -1 0
1.Hafta
13 Eylül 2016 Salı 21:45 Benfica 1 – 1 Beşiktaş
13 Eylül 2016 Salı 21:45 Dinamo Kiev 1 – 2 Napoli
2.Hafta
28 Eylül 2016 Çarşamba 21:45 Beşiktaş D.Kiev
28 Eylül 2016 Çarşamba 21:45 Napoli Benfica
3.Hafta
19 Ekim 2016 Çarşamba 21:45 Napoli Beşiktaş
19 Ekim 2016 Çarşamba 21:45 Dinamo Kiev Benfica
4.Hafta
1 Kasım 2016 Salı 21:45 Beşiktaş Napoli
1 Kasım 2016 Salı 21:45 Benfica Dinamo Kiev
5.Hafta
23 Kasım 2016 Çarşamba 21:45 Napoli Dinamo Kiev
23 Kasım 2016 Çarşamba 21:45 Beşiktaş Benfica
6.Hafta
6 Aralık 2016 Salı 21:45 Dinamo Kiev Beşiktaş
6 Aralık 2016 Salı 21:45 Benfica Napoli

Spor Toto Süper Lig

O G B M A Y AV P

1 5 4 1 0 9 3 6 13

2 5 4 0 1 7 4 3 12

3 5 3 2 0 13 6 7 11

4 5 3 2 0 9 4 5 11

5 5 2 3 0 7 3 4 9

6 5 2 3 0 7 4 3 9

7 5 2 1 2 10 7 3 7

8 5 2 1 2 8 8 0 7

9 5 1 3 1 7 6 1 6

10 5 2 0 3 7 8 -1 6

11 5 2 0 3 3 6 -3 6

12 5 1 2 2 5 6 -1 5

13 5 1 2 2 7 10 -3 5

14 5 1 1 3 3 6 -3 4

15 5 1 1 3 2 5 -3 4

16 5 1 1 3 3 8 -5 4

17 5 0 2 3 4 8 -4 2

18 5 0 1 4 3 12 -9 1
O G B M A Y AV P

1 5 4 1 0 9 3 6 13

2 5 4 0 1 7 4 3 12

3 5 3 2 0 13 6 7 11

4 5 3 2 0 9 4 5 11

5 5 2 3 0 7 3 4 9

6 5 2 3 0 7 4 3 9

7 5 2 1 2 10 7 3 7

8 5 2 1 2 8 8 0 7

9 5 1 3 1 7 6 1 6

10 5 2 0 3 7 8 -1 6

11 5 2 0 3 3 6 -3 6

12 5 1 2 2 5 6 -1 5

13 5 1 2 2 7 10 -3 5

14 5 1 1 3 3 6 -3 4

15 5 1 1 3 2 5 -3 4

16 5 1 1 3 3 8 -5 4

17 5 0 2 3 4 8 -4 2

18 5 0 1 4 3 12 -9 1
Günaydın, Ya arkadaşlar ünlü vizyonist,komedyen,artist, politiks Mario kankamla BEŞİKTAŞK'ımn ŞAMPİYONLAR LİGİ maçını izleyecektik dünden beri ulaşamıyorum . Wv Fabrikalar Tamirhanesinin tel nosunu (Devamını Oku) bilen varsa bana özelden atsın bi zahmet asdftghjkl :))))
Lütfen yorum yapmak ve yorumları beğenmek için kayıt ol ya da giriş yap.
Herkese günaydın. Mustafa kardeşim ve tüm arkadaşlar idman tv gibi azeri kanalları verecek mi bu maçı bi araştırmak lazım bugün
Lütfen yorum yapmak ve yorumları beğenmek için kayıt ol ya da giriş yap.
MUSTAFA MEMİŞ arkadaşım bi önerim olacak çok begenilen veya çok yorumlanan paylaşım ları ilk sırada görsek çok iyi olur.çok gerilere gidemiyoruz zor oluyor .siz (Devamını Oku) ne düşünürsünüz.?
Lütfen yorum yapmak ve yorumları beğenmek için kayıt ol ya da giriş yap.
Yorumu gizle. Bu Yorumu Göster
Recep En azından inşaat resimleri bölümündeki gibi gün gün ayrılsa o bile faydalı olur.
Yarın kazanıp puanımızı 4 yaparsak , diğer maçıda napoli alsa... 6-4-1-0 oluyo puanlar.. Napoliden alabileceğimiz 3 puan bizi 2.tura çıkarır diye düşünüyorum.
Lütfen yorum yapmak ve yorumları beğenmek için kayıt ol ya da giriş yap.
stad ve seyircimiz hakkında bi kaç şey söylemek istiyorum. 2 bin kişinin sesinin çıkması neden büyütülyor anlamış değilim. 2 bin sayısı az değil ve (Devamını Oku) oraya normal 2 bin seyirci gitmiyor en azılı 2 bin bu
ayrıca deplasman yasağı başlamadan önce de böyleydi hep. derbilerde bi kaç bin kişinin sesi her zaman çıkar , gayet normal.. az kişi oldukları için organize olmaları çok kolay olur.. tt arena da biz daha beterini yapariz emin olun. Ben gitmem o ayrı:)
hayır ne bekliyorduk ki 100 kişnin bile stadı inletebileceği gerçeği varken 2 bin kişinin sesinin hiç çıkmamasını bekliyorduk ?
ya da 35 bin kişinin 90 dk sürekli organize bişekilde bağırmasını mı ?
bu o kadar kolay olmuyor seyircinin maça konsantre olduğu zamanlar tabiki nefesler tutulup maçı izleyecek.. arada bi kaç dakika bırakın da bağırsınlar
cidden ilk kez mi deplasman takımının ses çıkardığını görüyoruz . ingiltere stadlarında deplasman seyircilerinin neler yaptığının farkında değil miyiz. bunun tartışılması çok tuhaf
Lütfen yorum yapmak ve yorumları beğenmek için kayıt ol ya da giriş yap.
Yorumu gizle. Bu Yorumu Göster
Krmmtr benim anladığım kadarıyla burada birçok arkadaşın yaşı çok genç ve ilk defa derbide rakip takım seyircisi görüyorlar. maçtan önce de gelecekler, kırıp dökecekler, stada zarar verecekler, bize masraf çıkacak diyenler vardı, bu masrafların rakip takım yönetimi tarafından ödendiğini bilmeden. aynı şekilde şu bağırma olayı. deplasman takım taraftarı pusuda bekler, stadın en suskun olduğu anda, en coşkulu bestelerini söylerler ve onları bastırmak kısa süre içinde imkansızdır. ve işin tadı da buradadır. pek tabi bağıracak adamlar :)
Adet yerini bulsun hadi bende yarına özel bir kadro yaziyim.
(Devamını Oku) Fabri
Beck Marcelo Tosiç Caner
Atiba İnler
Q7 (bmboo) Talisca Adriano (bmboo)
Aboubakar

bmboo = büyük maçlar büyük oyuncularla oynanır. Ne kadar formda olmasalarda
Lütfen yorum yapmak ve yorumları beğenmek için kayıt ol ya da giriş yap.
Evet gün geldi çattı yarın görmek istediğim tablo seyirci bazında şudur
TELLER CEBE ELLER HAVAYAAAAA KARTAL GOL GOL GOL ÖZLEDİM GENCOLARR HAYDİ KALK AYAĞA..
Lütfen yorum yapmak ve yorumları beğenmek için kayıt ol ya da giriş yap.
Devamlı okumama rağmen pek bir şey yazmıyoum bu foruma. Ama şunu bilin Kartallar yarın KAZANACAĞIZ !
Lütfen yorum yapmak ve yorumları beğenmek için kayıt ol ya da giriş yap.
Yorumu gizle. Bu Yorumu Göster
Recep İnşallah kazanırız. Şansta bizimle olsun,top da bizi ve rakip kaleyi sevsin.
Ulan ülkende şampiyonlar liginde tek temsilci var tv'den izliyemiyoruz ya. Tivibusunun da digitürkünün de d smartının da. Hazırlık maçını bile d smart verir,ligi digitürk,cl'yi tivibu. (Devamını Oku) Ülkede 1.ligi yayınlayan yok. Ligdeki Maç özetlerini bile vermiyorlar artık. Nasıl bi futbol ülkesiyse insan tvden izleyemiyor ki stada nasıl gitsin. Ülkede en çok sevilen şey en çok para dökülen şey yani bide.
Lütfen yorum yapmak ve yorumları beğenmek için kayıt ol ya da giriş yap.
Yorumu gizle. Bu Yorumu Göster
Yusuf Jusko Futbol git gide unutulacak boyle giderse
Yorumu gizle. Bu Yorumu Göster
Trakya Kartalı Şeytan diyo sahada dev pankartlarla maç linki paylaş :D
Yorumu gizle. Bu Yorumu Göster
Recep Bu gün nereden baksanız digi-tivi-d smart kişi başına toplam aylık maliyeti minumum 100 TL.Yazık.Gel sen tüm maçları bir kanalda topla aylık 50 tl yap batarmısınız.
Yorumu gizle. Bu Yorumu Göster
Krmmtr digitürk 2010 yılında 2 milyar dolara 5 yıllık haklarını satına adlı süper ligin ve bu paralar yayın hakları olarak kulüplere dağıtılıyor. avrupa kupaları da benze bir mantalite ile başka yayın organları tarafından satın alınıyor. ve maalesef Türk kulüplerinin en büyük gelir kaynağı yayın gelirleri, pek tabi sineğin yağını çıkartacaklar, çünkü başka gelir yok... o yüzden boş yere hayal kurmayın...
Bu sene şampiyonluk, çok önemli yeniden ş.ligine doğrudan katılım ve 3 yıldızlı formalar , uefa kriterlerinin kalkması seneye çok daha iyi bir kadronun oluşmasına (Devamını Oku) ve sarışınlarla aramızın açılmasına imkan sağlayacaktır. Bu yönü ile benim için öncelikli kulvar bu sene için süper ligdir. Ş.liginde ilerlemek süper olur, veya uefada bir yarı final de keyif verir
Lütfen yorum yapmak ve yorumları beğenmek için kayıt ol ya da giriş yap.
Yorumu gizle. Bu Yorumu Göster
Mugivara Takim hala oturmadi malesef, beni cok memnun etmiyo oynadigimiz oyun. Defansimiz da cok iyi degil... Umarim cabucak alisir oyuncular birlikte oynamaya.

Beşiktaş Haber

ARENADA İLK DERBİ

Cumartesi günü Vodafone Arena stadımızda oynayacağımız ilk derbi olması hasebiyle yönetimimiz futbolcularımız ve taraftarlarımız hem çok heyecanlıyız hemde çok motive şekilde maçı bekliyoruz.Seyircimiz önünde...

Transfer Sezonu Karmaşası

Yes No